Cinépatas.com

¡Locos por el CINE!

Página alojada en CDmon. Apóyanos usando sus servicios

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Ideas y críticas

Me sale mucho esto:

Compartir tema
Pág. Anterior  1, 2, 3, 4 Responder

mensajeLun 28 Ene, 2008 5:34 am.

A estas horas da gusto... ¡Va como la seda!
¡A trasnochar todo el mundooo! carcajada carcajada carcajada

mensajeLun 28 Ene, 2008 10:29 am.

Yo no se si es porque a las horas que me conecto no hay mucha sobrecarga de conexiones, pero no me sale tan a menudo el mensajito y cuando me sale, al 2 o 3 intento de conexión, lo logro sin problema.. De todos modos, en cuanto podamos, intentaremos hablar con los del hosting, a ver si podemos solucionar el problema de algún modo.

mensajeLun 28 Ene, 2008 7:01 pm.

Jaime

7

La solución está ya en camino. Disculpad las molestias y nuestra tardanza en la gestión bueno

mensajeLun 28 Ene, 2008 7:26 pm.

T.Montana

8

Gracias Jaime!Eres como Moises carcajada carcajada carcajada

I love this post, so kudos to you for your efforts! 

mensajeVie 08 Nov, 2019 1:21 am.

Big fan of this forum sonrisa I also suggest useful forums such as these guys, this site and these guys, not to mention this forum and these guys here.

Big fan of this blog, so well done for your efforts! 

mensajeSab 09 Nov, 2019 7:47 pm.

Love this forum sonrisa I suggest related blogs like this article, these guys and this article, not to mention this forum and these guys. Also worth checking out are pages like these guys, this site and this site, not to mention this info and this info and this article, this forum and this info, not to mention this resource and this forum. Check out this forum, this resource and this site, not to mention this forum and this article alongside blogs like this article, this forum and this info, not to mention this resource and this resource and finally these guys, this forum and this website, not to mention this site and this site

I love this post, so kudos to you for your efforts! 

mensajeSab 09 Nov, 2019 10:50 pm.

Loving this page sonrisa I recommend useful pages such as this forum, this forum and this website, not to mention this resource and this resource. Also worth checking out are pages such as this resource, these guys and this site, not to mention these guys and this resource and this resource, this info and this resource, not to mention this website and this website. Check out this article, this resource and this article, not to mention this article and this resource alongside forums such as this resource, this website and this info, not to mention this info and this website and finally this website, this website and this info, not to mention this info and this forum

Big fan of this blog, so big thanks for the effort! 

mensajeLun 11 Nov, 2019 8:12 pm.

Big fan of this blog sonrisa I suggest related articles like this article, this resource and this page, not to mention this forum and this page. Also worth checking out are sites such as this article, this website and this page, not to mention this resource and this blog and this article, this article and this article, not to mention this website and this blog. Check out this blog, this page and this website, not to mention this site and this website alongside blogs such as this source, this forum and this article, not to mention this info and this info and finally this website, this resource and this url as well as this blog and this forum. Don't forget this blog, this forum and this article, not to mention this article and this forum alongside pages like this blog, this page and this website. Moreover there's this website and this page and finally this blog, this resource and this url. Moreover this url and this blog are good too!

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Ideas y críticas

Contacta con Cinépatas.com  -  Departamento de Prensa  -  Departamento de Publicidad

- Cualquier momento es apropiado para decir: "tequiero, casate conmigo"!.

(La boda de mi novia)

Ver otras frases de cine